Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dimecres, 24 de desembre del 2008

Festes de Nadal, Any Nou i Reis.







Hola, què tal? Per mitjà del present missatge us vull desitjar unes molt Bones Festes de Nadal, Any Nou i de Reis també.

Jo per la part que em toca, em seguiré entrenant, clar que amb una mica menys d´
intensitat, degut a aquestes festes tan senyalades, etc........., però espero i desitjo almenys "mantenir la forma", i el dia 7 de gener del proper any, 2009, ja incrementaré més el meu entrenament, per tal de seguir sent útil a l´equip de cara al molt important i decissiu Campionat de Catalunya per equips, on jo crec, que podem fer un molt bon paper, la veritat.

Bé, doncs, que disfruteu i gaudiu també dels torrons, polvorons, etc......, amb moderació, així com de les begudes alcoholiques, sobretot si heu de conduir, clar.

Així doncs, ens tornem a retrobar el proper any, 2009.

Salut i força Laetània!!

Fins aviat!!

Llorenç Maza.