Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

divendres, 19 de desembre del 2008

Foto de la entrega de premis del Campionat Territorial de Barcelona 2008.


El passat Diumenge, (14-12-2008), per la tarda-nit, sobre les 19:45 hores, aproximadament, es van entregar tots els premis corresponents a tots els Grups del Campionat Territorial de Barcelona de 2008. El certàmen va coincidir amb el Memorial David García Ilundain. Va entregar tots els premis el President de la Federació Catalana d´Escacs, Toni Aiza, com podeu veure a les fotos.

He de dir que de tots els jugadors premiats al meu Grup, el del Maresme, vaig ser
l´únic en recollir el premi, ja que del meu Grup només estava un dels germans Maynat, (els dos van jugar el citat Memorial també), que es va retirar del Campionat, i obviament, no tenia cap dret a premi.

Adjunto no només la meva foto recollint els Premis, (el Trofeu i el Diploma).

Bé, ja només em falta desitjar-vos que passeu unes molt Bones Festes de Nadal, Any Nou, i Reis, ja que no se si coincidirem abans de aquestes Festes tan senyalades, etc........

En tot cas, en aquestes Festes hem de agafar moltissimes forces per descansar una mica i per preparar també el molt important i decissiu Campionat de Catalunya per equips, on jo crec, sincerament, que el nostre Club, el Laetània Alella, pot fer un molt bon paper. Jo per la meva part, intentaré fer el màxim de punts possibles per ajudar l´equip a estar el més amunt possible en la classificació final.

Fins aviat!!

Llorenç Maza.