Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dissabte, 14 de juny del 2008

Crónica de la 4ª ronda del Social Laetània.

En aquesta 4ª ronda, anava amb les peces blanques, i vaig provar una obertura nova, la Ponziani, (que és similar a la Italiana), i vaig aconseguir estar en possició superior ja en la obertura.

De moment, estic acomplint amb els meus objectius, jugar cada setmana 1 obertura diferent, i també d´altra banda, reservar les meves "armes" secretes pels durs torneijos del mes d´Agost, a Badalona, i també al nostre d´Alella. El Torneig de Sants no se pas si el jugaré, tot i que és molt dur e important també, potser va una mica just. D´altra banda, coincideix en alguns dies amb el Torneig d´Alella. Tot dependrà del meu estat físic i mental, així com de les meves participacions en aquests dos forts Torneijos.

Tornant al Social Laetània, he de dir que les demés partides van complir també amb els pronóstics. En Xavi Klimt va guanyar (amb negres) al Borja Bartolomé. L´Alejandro Chacón descansava, (porta ja 3 descansos seguits!!), el nostre Capità i President, en Xavier Andiñach, crec que tampoc va ser aparellat al final. I en Joan Ramon jugava, crec que amb negres, amb una nova incorporació de darrera hora.
Potser el resultat més sorpresiu van ser les taules que va fer el meu pare, amb les peces blanques, contra el jugador del Masnou, Olleta. Estava en possició superior, tal com li va dir, però coses de la vida, (per veure la Euorocopa de fútbol, l´esport rei!!), van fer que acordéssin taules.

Ara ja toca pensar en la propera ronda, on portaré segurament les peces negres, (ja que no crec que torni a repetir color amb blanques, ja que serien 3 cops), on molt segurament em tocarà un rival molt més dur, com és en Xavi Klimt, superior en quant a punts elo que jo, i amb un estil de joc molt fort i sólid també.