Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

divendres, 5 de setembre del 2008

Crónica de les darreres rondes de l´Open d´Alella 2008.

Finalment, no hi va haver gaire sort per a mi, i no va haver gens de sort, i vaig fer un final de Campionat molt dolent. Tot i fer valer les meves "armes secretes", no em van funcionar gaire bé, i potser tinc que mirar d´ampliar el meu repertori, etc..........

Sigui com sigui, al final no vaig poder optar a cap triomf final, (de millor del meu tram, per exemple), i l´únic jugador del nostre Club que va tenir premi, (va ser el millor jugador local), va ser el nostre President i Capità, en Xavi Andiñach, que va fer un molt bon torneig. Per la meva banda, la meva participació va ser molt discreta i fluixeta, tot i que el que m´interessa molt més es mirar d´augmentar el meu molt disminuit elo. Al capdavall, potser entre el Torneig passat de Badalona, (tot i el que va passar allà), i amb el nostre Torneig d´Alella, potser pujo una miqueta d´elo, qui sap. D´altra banda, próximament m´apuntaré a algun torneig més, com per exemple, el Territorial de Barcelona, que comença pel mes d´Octubre, crec, i del qual, en la meva participació passada, (l´any 2006), guardo molts bons records, ja que vaig quedar Sots-Campió del Grup del Maresme.

També s´ha de mirar amb optimisme cap al futur i afrontar noves fites, com ara el Campionat de Ràpides que es farà demà a Mataró, i en el qual tots els equips participants tenen dret a premi, crec, i serà també una molt bona forma d´entrenament i també per retrovar-nos amb "vells" amics i coneguts, del Club Cirera, etc..........

Bé, seguiré informant de noves coses.

Continuarà .................