Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dilluns, 6 de juliol del 2009

Vacances del mes de Juliol.

Finalment el nostre equip va conservar la categoria. Podríem haver fet alguna cosa més, mirar d´optar al playoff d´ascens, etc......... Jo per la meva part, vaig deixar escapar alguna que altra victória "relativament fàcil", o com a mínim haver aconseguit taules, i em vaig quedar, ara no ho recordo gaire, sorry, en 5, 5 punts crec.

Bé, ara en el mes de Juliol farem "minivacances" de l´11 al 18, (me´n vaig a Lugo, amb els meus pares, a visitar als meus padrins; ens ho passarem molt bé allà ja que es menja també molt bé i hi han llocs realment maravellosos per visitar), i no estaré disponible de cara a les ràpides de Llavaneres. En tot cas, el día 19 al matí si que aniré a les simultànies on participarà el G.M Viktor Moskalenko. Aquesta serà una gran prova de foc de cara al nostre dur i fort torneig d´Alella, al mes d´Agost. Aquest any no participaré al supertorneig de Badalona, d´una banda pel que va passar l´any passat i de l´altre, perquè tindria molts problemes per mirar de mantenir i/o pujar una mica els meus punts aconseguits amb molt d´esforç al passat Campionat Territorial de Barcelona, Grup del Maresme i al Campionat de Catalunya per equips. Però molt segurament que em buscaré algun altre Torneig que estigui més o menys bé, (si pot ser a Grup únic millor que millor), com el nostre d´Alella.

Bé, ens veíem a Llavaneres i sino, més endavant, a les festes d´Alella, on també participaré en les ràpides que organitzarà el nostre Club i/o en el nostre Torneig.

Salut i força Laetània!!

Llorenç Maza.

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Llorenç, t'haig de felicitar pel teu blog.

Molt treballat i molt interessant. A mès a mès, m'ha resultat força agradable veure articles protagonitzats no per Anand,Topalov o Leko, sinò per gent amb la que comparteixo amb mès o menys freqüencia vivències escaquístiques, molt modestes però plenes de passiò vers aquest meravellòs invent que es diu escacs.

Aquest agost, si Deu vol, espero que ens veiem al vostre Open. Es un Torneig que procuro no perdrem mai. I dels pocs que mantè el ritme de 90 min per 30 jugades mès 1 hora a finish. Ès una de les seves moltes virtuts.

Per cert, me n'acabo d'adonar de que encara no m'he presentat. Sòc un desastre.

Sòc el "sempre perillòs" Eduard Serentill. (Vegi el lector la crònica corresponent a la cinquena ronda del Obert d'Alella de l'any passat).

Rep una forta encaixada, Llorenç.

Unknown ha dit...

Quina enveja em fas! Espero amb candeletes un article sobre Lugo!

LLORENÇ MAZA NAVARRO ha dit...

Hola Eduard, què tal va tot? Me n´alegro molt de que t´agradi el meu blog. Bé, si, espero i desitjo veure´t al Torneig d´Alella que organitza el meu club.

Bé, fins aviat!!

Llorenç Maza.

LLORENÇ MAZA NAVARRO ha dit...

Hola Joan, què tal va tot? Ja tens la crónica de Lugo acabada de fer fa poquet. Com pots llegir, el més bó de Lugo, a més a més dels llocs preciosos que hi han per veure, són les tapes que et posen quan et demanes alguna cosa per beure, ja sigui un café o una birra.

A veure si vens al nostre Torneig d´Alella. Et passo la direcció del blog del club. És la següent: http://laetania-alella.blogspot.com/

També té la passaré pel Facebook, així que estigues al "lloro", ok?

Vinga, fins aviat!!

Llorenç Maza.

Unknown ha dit...

Enguany no podré jugarlo pq seré a italia fins al 15 de juliol. Ja el seguiré on line i potser l'any vinent m'animo a jugarlo. Una abraçada!

LLORENÇ MAZA NAVARRO ha dit...

Deurà ser per l´Agost, no? He, he, he!! Deu haver sigut un "lapsus in escribendo". Bé, potser ens veíem el Dissabte a Mataró, que fan unes partides ràpides que es fan el 25/07/2008, Dissabte a la tarda.

Bé, fins aviat!!

Llorenç Maza.