Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dijous, 8 de març del 2012

Balanç del Campionat de Catalunya de per equips de 2012.

A falta d´aproximadament tres setmanes per acabar el Campionat, puc fer un petit balanç del Campionat. Hem estat enquadrats al grup I de Primera Prov de Barcelona.

De moment el nostre equip va bastant bé, ja que respecte a l´any passat que ens vam salvar casi de miracle, en la repesca vull dir, (i amb alguna que altre polèmica, ja que el local del Sant Josep no estava adaptat i van perdre el matx), ara tenim en la nostre mà la salvació, (estem a un punt i aquesta setmana rebem al cuer, el Masnou B).

Aquesta vegada per sort, no hi han hagut gaires coses negatives, (va venir un altre equip del Sant Josep a Llavaneres, però tot va anar bé), tret d´alguna petita pol-lèmica amb un jugador del club Circol Catòlic i el nostre president, en Jordi.

Jo, per la meva part no estic fent un gaire bon Campionat, ja que porto menys punts dels desitjats, tot i jugar a un nivell més o menys acceptable i davant de rivals molt forts. I per la part "sentimental", he pogut retrobar-me amb vells coneguts, com el meu amic Eduard Serentill, (del Circol Católic), amb qui per cert, vaig perdre, i amb d´altres de nous, com el Pablo Díaz Flores, (pare del Pau, el xicot de la meva neboda i no em va tocar jugar amb ell, per 1 tauler de diferència; el Pau tot i tenir molt més elo que el nostre company en Francesc, va perdre, tot i que el Francesc li va oferir taules dos cops i semblava però que estava en una possició inferior, però finalment en Pau es va liar i va perdre), que jugen al Badalona, un molt fort equip que pujarà de categoria, ja que van líders destacats.

I a la darrera ronda, vindrà a jugar a Llavaneres a la darrera ronda, l´Ateneu Colon, un dels clubs on vaig militar fa molts anys (i em tornaré a trobar amb vells amics, com el meu antic "presi", en Joan Lorda) i on també vaig aconseguir bones fites escaquistiques, tot i que els meus millors moments van ser al Laetània Alella, (que per cert, s´ha fusionat amb el club d´escacs de Vallromanes; d´altra banda, el Torneig d´Alella, del mes d´agost ja fa aproximadament 2 anys que no és fa, el que és una molt mala notícia, ja que sens dubte era un Torneig molt bó, però malauradament per temes económics no es pot fer).

Bé, próximament intentaré posar partides, etc......, tot i que ara estic mirant de renovar el meu sistema d´obertures i defenses, ja que no acaben de funcionar del tot bé.

Fins aviat!!

Llorenç Maza.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Per que vegis que petit és el món. El Pau Díaz Flores és el profe d'educació física del meu nebot al CE Montseny.

LLORENÇ MAZA NAVARRO ha dit...

El pare vols dir, no? Si, és cert, és professor del Montseny tb.

Ah, al Montseny va tb la meva neboda la Laia, ja fa 2 anys o així q es va canviar.

Bé, vinga, fins aviat, company!!