Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dilluns, 12 de març del 2012

Objectiu aconseguit!!

Bé, just ahir vam acabar guanyant al C.E Masnou, tot i que va venir molt més reforçat que altres cops, ja que van oferir una gran resistència i fins a la darrera partida no es va resoldre el matx. Finalment vam guanyar per un ajustat 4,5 a 3,5, gràcies a la importantissima i decisiva victória del nostre company i amic Joan Minguell.

Amb aquesta victória ens situem a la zona mitjana de la taula classificatória i deixem ja abocats al descens al Masnou, que tenia mínimes opcions de mantenir la categoria, sempre que guanyéssin les tres rondes que quedàven per jugar. A partir d´ara, les dues rondes que queden les podem jugar molt tranquilament, sense cap mena de pressió i totalment relaxats. Jo per la meva part miraré de fer coses que habitualment no jugo per mirar de variar una mica els meus esquemes de joc, etc......., sobretot sabent que no acaben de funcionar gaire, ja que mica en mica, els rivals em van agafant la "mida", i també perquè d´aquí dues setmanes bé l´Ateneu Colon i aquí vaig militar durant molts anys i també coneixen molt bé el meu estil de joc, etc......

Per casualitats de la vida, l´equip on estic ara el C.E Llavaneres serà el "jutge" de la competició, ja que determinarem quin serà l´equip que puji o jugui la promoció d´ascens, ja que tot està per decidir, (ja que tots els equips estàn molt igualats a la taula classificatória), i en el cas específic de l´Ateneu Colon, en aquest moment són tercers, a mig punt del segon i tenen també a "tir" la primera plaça, i això farà que a la darrera ronda vingui un equip molt competitiu i reforçat al màxim també. Caldrà estar molt atents a la propera ronda, per veure com estàn les coses i si la ronda final resulta ser decissiva o en cas contrari, sigui un simple tràmit.

Jo la veritat, tinc que dir que m´agradaria molt que la darrera ronda sigui un simple tràmit, (i que sigui en clau positiva), ja que no m´agradaria haver de fer de "jutge" de la competició davant el club on vaig jugar tants i tants anys durant la meva adolescència i on em vaig formar com a jugador.

En tot cas, a la darrera ronda mirarem de fer unes bones partides, apel-lant al joc net i la competitivitat, (encara que no ens juguem res de res, ja que hem salvat la categoria i seguirem 1 any més a la Primera Provincial BCN).

Però molt em temo que la darrera ronda serà molt i molt decissiva, precissament perquè s´enfronten la Colmena B i el Badalona, (el Badalona es primer de grup, i la Colmena, segon, només a mig punt; i ja ho de dit abans, el Colon és tercer, està a mig punt de la Colmena i molt segurament en pot treure molt profit d´aquest encontre, sempre que previament guanyin a la ronda 8 davant el Cerdanyola Mataró. I és molt probable que sigui així, ja que el Cerdanyola Mataró no es juga res i no es un equip especialment molt fort, pel que fa als taulers més "baixos", i perquè segurament el Colon reforçarà al màxim l´equip, com es completament lógic i natural).

Així doncs, hi haurà emoció fins al final, però tot i tenir el cor dividit, espero i desitjo que l´Ateneu Colon aconsegueixi l´objectiu de poder pujar o com a mínim jugar la promoció d´ascens. I en el plànol personal i afectiu, etc....., espero i desitjo trobar-me amb "vells" amics i companys, com per exemple, el meu antic "presi", en Joan Lorda.

Bé, molta sort i fins aviat!!

Llorenç Maza.