Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dimecres, 9 de juliol del 2008

Crónica de la 7ª ronda del Social Laetània.

En aquesta ronda malauradament tampoc hi ha res a destacar, escaquísticament parlant. Jo vaig jugar amb les peces blanques contra el Bienvenido, que tot i no jugar partides "serioses", de campionats, va oferir una molt bona resistència, però al final el vaig acabar guanyant.

De les demés partides, l´Emili, amb les peces negres, va perdre contra el Xavi Klimt. De fet, crec que al final estava a punt de fer-li mat, ja que es va tancar massa amb el rei, l´Emili.

De la resta, cal destacar les absències. L´Alejandro, havia d´anar amb les peces blanques, crec, però malauradament, en Borja no es va presentar. Tot i que si haguéssin jugat, crec que s´hauria acabat impossant l´Alejandro, ja que crec que té una mica més de nivell de joc que el Borja.

I en Joan Ramon havia de jugar amb les peces blanques, em sembla, contra Olleta, però aquest senyor tampoc es va presentar. No obstant, crec que en Joan Ramon també acabaria guanyant.

Finalment, en Xavi Andiñach, (que està inmers en els exàmens d´Universitat, i desde aquí et desitjo moltíssima sort i força per tirar-ho tot endavant), i el meu pare, van descansar.

Bé, no obstant, aquest torneig està sent una molt bona forma d´entrenament, almenys per la meva part, ja que estic provant coses noves, alhora que em reservo les meves "sorpreses", de cara als torneijos tan durs i forts, de Badalona, i el nostre d´Alella, i qui sap si m´apunto a algun més al mes de Setembre. Dependrà de com estigui de forma física i moral, desprès d´aquests torneijos.

De totes les partides que he jugat, n´estic pràcticament molt orgullós de totes, i destacar-ne una en concret, se´m faria molt díficil, la veritat. En tot cas, la més "igualada" que he tingut, ha estat la que vaig jugar amb el Xavi, on es va decidir tot en un final de alfil contra cavall. Tot i que vaig perdre, al final, va ser una partida molt bona, tot i que també va tenir els seus errors, per part de tots dos, en la obertura, el mig joc, i en el final també.

Ara només cal pensar en la propera ronda, on tornaré a provar alguna cosa nova, aquest cop, en principi, amb les peces negres.

Bé, fins la propera ronda.

Continuarà ..............