Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dilluns, 3 d’agost del 2009

Crónica de la Festa Major d´Alella 2009.

El día 2 d´Agost, Diumenge al matí es va organitzar un Torneig de partides ràpides, (de 7 minuts per jugador), d´escacs, (amb la col-laboració del Club d´Escacs Laetània Alella, i de l´Ajuntament d´Alella també), aprofitant que es celebrava la Festa Major d´Alella. El lloc era a la porxada del Mercat Municipal, al costat del kiosk d´Alella.

En aquesta ocassió vaig poder intervindre, ja que no participava en el SuperTorneig de Badalona, desprès de tot el merdé que va passar l´any passat, i vaig decidir evitar-me problemes.

Pel que fa a la meva actuació, he de dir que em va anar molt bé, (molt millor que la molt recent de Mataró, on hi va haber el Torneig de ràpides per equips), ja que em vaig quedar a només mig punt de classificar-me per les semifinals. En el meu grup, l´A, vaig fer 7,5 punts de 9 possibles, i vaig fer taules, amb blanques amb el 2on de grup, i vaig perdre amb el líder, el Xavier Andiñach, també amb les peces blanques jo. En general, aquest mini-torneig va anar prou bé a tots els jugadors del Laetània Alella, i principalment, a en Xavi Andiñach, a mi mateix, (em vaig quedar només a mig punt del 2on classificat de grup, és a dir, a les "portes" dels play offs), i també a en Josep Ramon i a en Joan Ramon, que també van conseguir molts punts, però es van quedar també allunyats dels play offs finals, a 1,5 punts, si no recordo malament.

Sigui com sigui, vam passar una estona molt agradable, vam trobar a vells coneguts i vam conéixer a nous també, i jo per la meva part, vaig provar algunes coses noves, tot i que també en vaig fer servir d´algunes línies antigues que vaig fer servir anteriorment amb més o menys éxit.

En aquest cop, però, tot i arribar a la final el Xavi, el seu "botxí" va ser un noi molt jove, (si no em falla la memória, em sembla que es diu Pantaleoni), crec que de la Lira, que jugava molt i molt bé, i al final va acabar sent un molt merescut guanyador del trofeu. Llàstima que no es quedés "a casa". Bé, potser l´any vinent, qui sap. S´ha de destacar però que aquest cop hi havien dos baixes molt importants del nostre club, i eren les del Sergi Collazo i sobretot, la d´en Manel Gardeñes, que si no recordo malament, va quedar Campió l´any passat. (Doncs no, tal com em recorda el Xavi Andiñach, va resultar ell el Campió i Sub-Campió el Sergi Collazo. Bé, jo em figurava que el Manel hauria quedat Campió, ja que era el jugador més fort pel que fa referència als punts elo).

En definitiva, va ser un molt bon entrenament de cara al proper Torneig d´Alella, on aquest any serà molt i molt complicat poder optar a algun dels triomfs finals. Una qüestió apart es el fet de que m´agradaria molt poder "colar-me" entre els taulers de més amunt, per poder jugar amb les peces de fusta, i també amb els "cracks" del Torneig.

Quan acabi el Torneig d´Alella, depenent de com estigui d´ànims, etc........, potser en jugaré un altre, a veure si així puc anar puixant una mica més el meu elo. M´agradaria molt poder participar al SuperTorneig de Sants, que diuen que està molt ben organitzat i es molt competitiu, etc.........

Bé, ens veíem al Torneig d´Alella, i sino, en un altre cita escaquística.

Fins aviat!!

Llorenç Maza.

P.D: malauradament no tinc cap foto d´aquest Torneig, ja que la meva càmara digital no va gaire bé. No obstant, si m´arriba alguna, ja la penjaré.