Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dijous, 20 d’agost del 2009

Final d´infart a la 8ena ronda.

Ahir a la tarda, a la 8ena ronda, en Josep Ramon i en Xavi Andiñach van perdre les seves partides davant rivals molt forts pel que fa als punts elo i a la força de joc també. En Joan Ramon, per la seva part, va tindre una partida molt igualada, fins al final, on hi va haver un final de torres, amb peons, que sempre són molt complicats de jugar.

Jo per la meva part, vaig fer el que havia de fer, guanyar a en Ricard Asensio Graells. Em va costar molt i molt, però, (em va anar de molt poc perdre, però finalment vaig guanyar; li vaig comentar al Xavi i ell em va dir que tot comta, referint-se als punts, independentment de si costen més o menys, si es guanya per temps, etc......). El meu rival em va sortir de Peó de Rei i vaig decidir plantejar la Defensa Siciliana, ja que tenia que guanyar de totes totes si volia fer alguna cosa a la classificació final. El meu rival, molt curiosament va decidir canviar els seus dos alfils pels meus dos cavalls, a l´Obertura, i al final vam arribar a un final on tenia torre, dama i cavall, (amb peons), contra torre, dama i alfil negre, (amb peons). Al final, però jo em vaig equivocar i vaig perdre algun que altre peó, però el meu rival també es va equivocar i em va permetre que li capturés el cavall, i si la seva torre es menjava la meva dama, jo li feia mat a la
1ª fila, amb la meva torre. Però no va caure en aquest error. Sigui com sigui, vaig acabar guanyant per temps, tot i que ja tenia millor possició i una peça menor de ventatge, (un alfil negre).

La partida però, va ser molt disputada i "maratoniana", ja que va durar 4 hores i mitja més o menys!! És a dir que vam acabar absolutament reventats, però per sort per a mi em vaig acabar endunt el punt sencer.

Ara queda la decisiva 9ena ronda final, on en Xavier Andiñach porta 3,5 punts, en Josep Ramon, 3, i aquest mateix cronista, 3, i en Joan Ramon, 2,5. Vull dir que encara està tot per decidir, tot i que el principal favorit per endur-se el trofeu a millor jugador local és en Xavi, ja que li toca un rival en teoria asequible, i fins i tot, encara que no guanyi la seva partida, si fa taules només, crec, en tenir els desempats a favor seu, ja s´enduria el trofeu. Jo tinc el desempat desfavorable amb els meus dos companys, en Xavi i en Josep Ramon, i la única esperança que tinc es que jo guanyi la meva partida aviat i fàcilment, per posar pressió a en Xavi i que perdi la seva partida, i que en Josep Ramon faci taules o que perdi també la seva partida. És a dir, que està tot molt i molt complicat.

Així doncs avui serà una altre ronda molt i molt dura, on tinc que anar a per totes i guanyar i esperar als demés resultats. El meu rival d´avui però es també molt complicat, ja que té més o menys de punts elo com jo mateix i de ben segur que plantejarà molta guerra.

Bé, continuarà ................