Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dimecres, 19 d’agost del 2009

Emoció a "dojo".

Ahir a la tarda, el Xavier Andiñach va guanyar la seva partida, i jo per la meva part, vaig perdre davant en Josep Ramon, (vaig sortir de Peó de Rei, però no vaig saber com atacar la seva rocosa i molt sólida defensa, la Caro-Khan). En Joan Ramon per la seva part, va perdre davant el noi Domenech Vila, del Club d´Escacs Cerdanyola Mataró.

És a dir que en Xavi passa a tenir 3,5 punts, en Josep Ramon, 3, i aquest mateix cronista, 2. Però per la jornada d´avui, la 8ena, en Xavi i en Josep Ramon tenen uns duels molt complicats davant jugadors molt superiors pel que fa referència als punts elo. És a dir, que si avui guanyo davant un rival assequible, en teoria, un 1730, em posaria amb 3 punts, és a dir, empatat amb en Josep Ramon, però en principi, amb el desempat desfavorable, al haver perdut amb ell, i em quedaria a mig punt d´en Xavi, (que per cert, en teoria, també té el desempat desfavorable davant en Josep Ramon, al haver perdut també amb ell). És a dir, que a la darrera ronda, hauria d´esperar que en Josep Ramon tornés a perdre o que fes taules com a mínim, i que en Xavi també perdés o que fes taules, i jo guanyar la meva partida. És a dir, que encara tinc opcions, molt poquetes, això si, per quedar com millor jugador local. En tot cas, les diferències seràn mínimes, (de mig punt, o fins i tot pot haver un doble o triple empat i haver de decidir-ho tot en els desempats).

En fi, a veure si hi ha sort......... Continuarà ..................