Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dimecres, 12 d’agost del 2009

Previsions pel 6é Torneig Obert d´Alella.

Avui, día 13/08 del 2009 comença el nostre Torneig Obert d´Alella, en la seva sisena edició, si no recordo malament. De moment, som 53 inscrits, (alguns vells coneguts d´altres clubs i d´altres, nous companys, per exemple, del Club d´Escacs de Vallromanes, etc......), encara que potser serem una mica més, depenent si algú s´apunta "in extremis", a darrera hora.

Per aquesta edició el nivell és molt i molt fort, ja que a banda d´un M.I, (el nº 1 de série i cap del rànking), hi han diversos M.C, M.N i M.F, etc........

Jo per la meva part intentaré lluitar en la meva categoria per mirar d´aconseguir un dels premis finals que hi han, però natural i lógicament, miraré de quedar el millor del meu tram, (1800), o millor jugador local.

En aquest Torneig faré una mena de "migració" o retorn a la meva infantesa i miraré de tornar a fer servir les defenses que vaig fer servir més quan vaig començar a jugar a escacs, (allà pel voltant dels 8 anys), i a les que he anat recorrent "esporàdicament", alguna que altre vegada. Potser les defenses que faci servir es poden titllar de "tabliferes", però degut al molt fort nivell que hi ha, crec que es el més idoni i encertat també.

Quan porti les peces blanques, serà una mica més complicat, ja que intentaré posar en pràctica algunes noves idees, (que he provat molt poc i/o únicament en partides ràpides), tot i que no descarto pas fer servir algun cop, alguna Obertura "típica" del meu estil.

Bé, sigui com sigui, espero i desitjo que aquest Torneig vagi molt i molt bé, en general i principalment als 4 jugadors del Laetània Alella que participem. És a dir, aquest mateix cronista, el nostre President, el Xavi Andiñach, el Joan Ramon i en Josep Ramon.

D´altra banda, sembla ser que aquest any no tindrem cap "affaire" com els que van passar fa 1 o 2 anys, o almenys així ho esperem i desitjem també, que tot es desenvolupi en la més absoluta tranquilitat, etc.........

Continuarà ...........