Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dimarts, 18 d’agost del 2009

Tot està per decidir.

Bé, tret de la 1ª possició en el Torneig, com ja he dit abans, on el M.I Rojas va tornar a guanyar en la 6ena ronda i ja porta 1 punt als seus perseguidors, i a d´altres, 1,5. Les demes possicions, (2on, 3er, etc........), seràn una mica més disputades.

Pel que fa als jugadors del Laetània Alella, ahir van guanyar en Xavi i en Joan Ramon, (tal com vaig vaticinar ahir), davant de rivals molt asequibles. No obstant, els va costar una mica guanyar, sobretot a en Joan Ramon, que al final es va complicar una mica la partida. En Josep Ramon va perdre, (li van fer un atac contra l´enroc i es veia obligat a entregar la calitat, però finalment es va deixar caçar la dama), i jo per la meva part, també vaig perdre contra un "vell conegut" d´altres torneijos, Volart. Em va tornar a plantejar la Obertura Anglesa, i ja desde la Obertura no vaig quedar gaire bé. Tot i que vaig fer una molt greu errada i vaig tenir que entregar la calitat, el meu adversari m´hagués acabat guanyant, ja que tenia molta pressió per la columna c i uns peons molt avançats, (i 1 casi passat).

Pel que fa a la 7ena ronda, hi ha un altre duel "fratricida", aquest cop entre aquest mateix cronista i en Josep Ramon. Sense cap mena de dubte serà una partida molt interessant e igualada i que serà decisiva de cara a decidir qui serà el millor jugador local, (estem empatats a 2 punts, en Joan Ramon també té 2 punts, i en Xavi té mig punt més, 2,5; en aquesta ronda, però, en Joan Ramon té una partida molt complicada davant Josep Mª Domenech Vila, i el Xavi Andiñach també ho té molt complicat davant Jose Diaz Narvaez, i per tant, avui seria un molt bon moment per mirar d´endur-me el punt i mirar d´agafar distància en la classificació, i més tenint en comte que en Xavi va perdre amb en Josep Ramon i que en cas d´empat a punts, molt segurament tindria el desempat desfavorable respecte a mi).

Per tant, avui tornaré a sortir de Peó de Rei, i miraré de plantejar alguna "celada" d´Obertura a en Josep Ramon, a veure si hi ha sort i puc endur-me fàcilment el punt, tot i que no crec pas que sigui tan fàcil guanyar, (si guanyo, clar), avui.

Continuarà .............