Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dimarts, 29 de gener del 2019

Hi ha alguna cosa q no encaixa.........

...… sobre aquella noia molt misteriosa q vaig conèixer a 1 dels bars del poble, a Alella, a Can Duràn.

El fet es q trobo aquella cara com 1 mica diguem-ne familiar (o com si la conegués de alguna cosa o em recordés algú, o no se pas qui la enviava allà), però no se pas de q. No n´estic pas gaire o millor dit, gens segur de res.

En fi, potser es millor així. El cas es q no té pas uns gaires bons hàbits dic de utilitzar no ja de forma indiscriminada el telèfon móvil, sino a + a + a 1 velocitat de "órdago"...……. Vull dir q xatejar o fer el q sigui així pel móvil no crec pas q sigui ni gaire sa ni tampoc gaire recomanable. En fi......

D´altra banda, si 1 persona no s´identifica de cap mena de forma ni el món real ni tampoc en el virtual i diu q no vol saber res de res de tú sense donar cap dada de contacte, ni personal ni de feina, etc....., i ni tant sols et diu el seu nom, ni se identifica i d´entrada et diu de forma totalment reiterada i constant q té parella, jo ho tinc molt clar: es q sencillament no val saber res de res de tú, (perquè no es refia de tú o per qualsevol altre raó), ni tant sols com amic.

Bé, doncs això cadascú per la seva banda, a les seves coses, etc..... Però llavors no entenc pas perquè s´acostava de forma directa i reiterada a demanar-me certes coses, coincidint casi sempre a la mateixa hora, etc...… (o de vegades de forma indirecta, al pare q estaba pel meu costat voltant per allà, q això ja es un altre tema a tractar, clar, i q tampoc no interessa a ningú i no cal donar més detalls).

Com ja deia abans, en altres posts, etc...…., jo ja tinc prou merders com haver-me de ficar en d´altres. No gràcies. Ja ho he passat prou malament en el passat (i el q em queda) i no vull pas més marrons. No vull patir més. Potser es el q es coneix com miedo al fracaso, a intentar-ho, etc....., però m´es absolutament igual.

A mi les coses clares, directes i en botella com dirien, sobretot en aquests temes tant i tant delicats. Jo no estic pas per aquests jueguecitos, ni q sigui per 1 simple qüestió d´edat, etc..... Bé no us explicaré pas la meva vida. Cadascú, com es lógic i normal, va a la seva, té les seves coses i els seus problemes propis de les seves franjes de edat, etc....., com pràcticament tothom.

1 cosa molt diferent es mirar de com es diu "llençar la canya", indirectament, potser en el meu cas, tenint 1 petit pretexte. Però si de bones a primeres et donen carbases i si mires de insistir 1 mica t´ho tornen a deixar ben clar, doncs això ……… ja m´he ben cansat de totes aquestes coses.

Demà, no ho se pas, no se si miraré de intentar-ho, ara q em trobo molt millor físicament i q tinc per dir-ho així algo + de ganxo en certs tipus de noies. Tinc q refermar-me 1 mica de valor en aquest sentit, tot i q no será gens fácil, per 1 simple qüestió de diferencia d´edat, estat físic, etc.....

Ja ho veurem ………. potser canvio totalment de idea o em tiro definitivament endarrera i no ho intento pas per tenir sempre el mateix resultat: rebre carbases i tenir encara molt més baixa (si es pot) la meva autoestima, etc...…

Com diu aquella dita castellana: "Virgencita, virgencita, q me quede como estoy". Doncs això.

Potser el gran problema es la vergonya i la timidesa. Bé, en el meu cas si en aquests temes bàsicament, però hi han altres factors o valors afegits ……..

Bé, fins un altre.

                 Llorenç Maza.

P.D: i un altre cosa tb de darrera hora q tampoc no encaixa gens ni mica. Bé, en tot cas no puc ni vull donar cap més pista. Jo he d´anar a les meves coses, ser persistent i constant, etc....., a la meva, com pràcticament sempre, en el + absolut silenci, anonimat, etc......