Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dimarts, 29 de gener del 2019

Hoy puede ser el gran dia ............

……… com deia la mitica cançó del no menys mitic Serrat.

Bé o potser demà, qui sap ……….. o potser q hi hagi 1 canvi imprevist de darrera hora de plans …….

Tampoc cal anar amb grans presses. Estic potser un pèl desesperat, però no pas tant com em creía i tinc q planificar molt bé tots els pasos q faig per no donar cap en fals ni portar-me cap decepció, desilusió, etc...… 1 altre cop rera 1 altre. No m´ho mereixo pas. I tampoc es pas just per la altra persona o noia a la q m´estic referint, (a més de q bueno hi han moltes diferències entre tots 2, no només fisiques, sino tb d´edat, projecte de conviure en parella, independencia económica, etc...… Vull dir q no tinc pas res de res interessant q oferir. Tampoc d´altre banda no vull ser pas la riota de ningú ni tampoc donar cap mena de llàstima o pena, etc...… Això es lo pitjor q hi ha. Crec q tinc, per desgracia massa clar el q tinc q fer, com li vaig dir a 1 amic de la meva adolescencia (del q tinc q protegir la seva privacitat i anonimat, no només com 1 deure personal, sino fins i tot diguem-ne profesional, degut a la meva formació académica, etc...…, tot i q tb en això soc nefast, ho reconec). anar a la meva i "fent feina" en el més absolut silenci, sense fer gaire o cap mena de soroll, etc...….

Fins aviat.

               Llorenç Maza.