Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dijous, 31 de gener del 2019

Revetllada la identitat ........... casi al 100/100 de aquella persona ..........

……. jo se molt bé del q em parlo, de certa noia misteriosa q em voltava pels matins a un dels bars del poble, a Can Duràn, possiblement sino el mes bó, dels mes bons del poble, de Alella dic, per el molt bon ambient, de tranquilitat, seguretat, etc....

Encara no tinc prou clar pq estava allà amb quines intencions, etc....., però el cas es q tot i q admeto i tb reconec q de vegades em costa de dir-ho agafar les coses a la 1ª, captar les indirectes, les ironies, els sarcasmes, etc....., (bé com un tal Sheldon, per més pistes Cooper, però no vull comparar-me més a aquesta eminencia, per Déu, i no només solament en el seu camp, cientific, sino de amplissims coneixements de historia, videojocs, etc...…, tenim 1 tret en comú de la nostra diguem-ne personalitat, a més a més dels videojocs, els cómics, (bé en el meu cas millor dit pràcticament tots els mangas i sobretot animes japonesos, etc....), fins i tot diría q els escacs i les seves diferents formes, bé el fet es q, abans de q m´en vagi per les rames, tenim el q es diu memoria hieritica crec q es diu en la terminología o jerga, i q bueno som algo especials per dir-ho així, però això li passa pràcticament a qualsevol persona entre cometes normal.

D´altra banda, qui em coneix bé personalment dic, sap q tant tonto no soc i q encara q em calen molts i molts coneixements de diversos tipus, la veritat es q aprenc molt i molt ràpidament, "a marchas forzadas" q dirien, i tb de sempre, a més a més de ser 1 bona persona m´he considerat com 1 molt bon diguem-ne "fisonomista" a la hora de reconèixer a les diferents persones, malgrat els meus petits problemetes q tinc desde ben petit de miopía i d´altres afegits propis de la meva edat com la presbicia o vista cansada, etc...…, bueno però q tenen moltes persones no solament per 1 tema físic de edat sino per d´altres q ara no venen pas al cas. Això ara no toca. Com diría el Molt Honorable.

No patiu per res de res, jo no desvetllaré pas la identitat de aquella persona, d´aquella noia, (ja q de vegades si soc massa confiat e indiscret i de vegades no tant, o fins i tot, tot el cotrari, però tinc no només el deure sino fins i tot la obligació de preservar la seva privacitat i seguretat, etc....., no només a nivell personal sino fins i tot diguem-ne professional meu, tot i q moltes vegades, masses, soc nefast, tb ho reconec i ho admeto), més que res perquè bueno bastant tinc amb lo meu i no vull ficar-me en més merders dels q ja tinc, gràcies. A banda de q bueno la meva situació a tots nivells no es pas gens bona per a oferir a cap noia per tenir 1 projecte en comú, etc ……… Tb ho reconec i ho admeto. Les persones tampoc volen qualsevol mena de problema. I tb ho respecto.

Com diría aquella altre dita castellana, "virgencita virgencita, q me quede como estoy". Vull dir q canviar per a anar a (molt) pitjor, com va pasar en el meu cas abans, (només diré q vaig perdre casi 20 anys de la meva actual penosa vida, i q haurien d´haver sigut els millors, no només a nivell fisic, sino tb mental, de feina, bueno en general de tot). Però malauradament no va poguer ser. Ara sembla q tampoc. Is the neverending story. The story of my life. I lo pitjor es q sembla q no hi hagi cap mena de bona sortida per a mi. Bueno, ja estic totalment resignat i em conformo amb això. Millor es això q res de res. No vull perdre més. Ja m´han fet massa mal en el passat com us deia abans.

Fins un altre, però no se pas quan.

                                         Llorenç Maza.