Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

dilluns, 28 de gener del 2019

Llàstima .............

……….. però estaba errat un altre cop rere un altre. Sort q aquesta vegada ni ho he intentat pas, ja portant la prèvia diguem-ne experiencia d´abans, etc..... Jo ja sé molt bé de q em parlo, desafortunadament. En fi, com deia el mitic (jugueu amb l´estil semàntic ;-) ) anunci de TV, si a alguien no le gustan tus imperfecciones, (en el sentit de diguem-ne rareses, etc....), a otra (o) le gustarán, i será molt més decidida (t) en aquest sentit, etc......

Així m´estalvio qualsevol tipus de moc, malentés, el q sigui. Ja ho he passat prou malament en el passat i no vull més merdes dels q ja tinc, gràcies.

Em conformo ja com estic com em va dir un amic de la meva adolescencia, (quin temps més llunyans, xdddddd), com un bon consell, q jo en el seu moment, tonto de mi, creía q era massa directe i cruel, però no, era tot el contrari. En fi, preservaré del tot la intimitat i la privacitat, etc....., d´aquest molt bon amic i no us diré absolutament res més sobre ell. Bueno si, només diré que ell ha estat molt afortunat, dic en la aventura de virure en parella, trovar la companya ideal, etc...…, tot i com es lógic i normal, tothom té els seus problemes i les seves coses i van a la seva, etc...….

Així es de "cruel" aquest món, però això ja es un altre tema a tractar i no interessa a ningú.

Bé, segueixo amb les meves coses, bé com tothom vaja.

Fins un altre.

                    Llorenç Maza.

P.D: algú sap com veure els followers, (crec q es diu aixi en la jerga), d´1 blog. La veritat es q no m´en surto pas. Moltes gràcies.