Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Pàgines

Etiquetes

Etiquetes

Reinaxença

Reinaxença

Seguidors

Blog per parlar bàsicament de temes d´escacs i de jocs de tauler relacionats, com ara el shogi, el go, etc......, i de molts diversos temes i gustos com ara musicals, cròniques de sèries de TV, de cinema, etc...., d´una mica de tot vaja. Bé, espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Llorenç Maza.

Arxiu del blog

El Blog de Catulo

Blog de catulo

catulo

sekai

Cercar en aquest blog

sekai

Entrada destacada

TERÀPIA DE SHOCK - "Sense Tu"

BAE I am very sorry. I need you.

divendres, 1 d’agost del 2008

Previsions per a l´Open de Badalona 2008.

Avui per la tarda arrenca el supertorneig de Badalona, i en el grup A hem de dir que ja tenim uns quants favorits per guanyar, com són els GM Viktor Moskalenko, i Almeida. D´altra banda, però, no podem descartar pas pel triomf final als MI Muñoz, Cuartas y Pakleza. Crec que tots han guanyat en alguna ocassió aquest Open i pràcticament sempre arriben als play offs finals per decidir qui serà el Campió. Per a aquesta edició però hi han dues baixes molt destacades com són les de dos GM , com els catalans Marc Narciso i José Manuel López, (més conegut com "SuperLópez"). Aquests dos GM també eren dos clars favorits per a optar als triomfs finals.

Pel que fa al meu amic i company de club, en Sergi Collazo, que està inscrit al grup A, he de dir que parteix casi com a darrer cap de serie, en la llista d´inscrits, a la possició 106, de 107 participants totals.

D´altra banda, també caldrà veure la evolució d´una jove promesa femenina, la jugadora sub-18, Judit Clopés Llahí, que aquest any si juga al supertorneig de Badalona.

També, per la meva part, em retrobaré amb un "vell" amic i ex-company de club, (vam coincidir durant molts anys al meu anterior club, el Colon), en Joan Fontanillas, que desprès de molt temps d´absència a Badalona, aquest any si que jugarà al grup A.

Pel que fa al grup B, he de dir que encara no se quins seràn els favorits, però en teoria, els jugadors de més elo, (més forts, sobre el paper), s´aniràn imposant als demés. En aquest grup també hi han absències més o menys destacades, com per exemple, el fet de que no hi han jugadors del club d´escacs Cirera, que en la passada edició si que hi eren. Com "cares conegudes", a banda de la meva, cal dir que també jugaràn aquest any la Pilar Sogues Tena, i en Bienvenido Kleque, entre d´altres.

Per la meva banda, he de dir que serà molt díficil que pugui optar a algun premi final, però que la meva intenció és fer un molt bon paper enfront de rivals més o menys forts, i així tractar de pujar una mica el meu molt disminuit elo. D´altra banda, espero i desitjo que em funcionin més o menys bé les coses que tinc preparades per a aquest supertorneig.

En general, aquest any s´accentúa encara més, (una mica), el descens de participants, tant al grup A com al grup B. En tot cas, però, la quantitat i la sobretot, qualitat, dels participants, està molt i molt bé.

Bé, intentaré seguir fent les cróniques sobre aquest Open de Badalona.

Continuarà ...............